fbpx
Sådan kommer du til at sove bedre om natten
Folkebladet.dk-Sengetid.dk-d.-27.01.2020.jpeg
SPONSORERET INDHOLD: Der er mange danskere, der kæmper med søvnproblemer, og der kan være mange bagvedliggen-de grunde. Umiddelbart kan det være svært selv at finde roden til problemet, hvis man sover dårligt, og derfor kan det tage noget tid at finde ud af, hvad der passer bedst til en selv, og hvilke råd der virker for en.

Sover du dårligt, og har du svært ved at finde ud af, hvordan du kan få en bedre nattesøvn, så kan det være en god idé at afprøve forskellige ting for at komme skridtet tættere på at finde roden til netop dit problem. I denne artikel med reklame kan du få flere råd, som du med fordel kan prøve af.

Drop skærme en time før sengetid
Hverdagen bliver mere og mere teknologiseret, hvilket betyder, at der er skærme overalt, hvor man befinder sig. I dag kan man ikke bevæge sig udenfor en dør uden at blive mødt af skærme alle vegne, og der er også mange tusinde danskere, der render rundt med en eller flere skærme enten på eller tæt ved kroppen. Skærme er praktiske, men de kan hurtigt gå ind og forvirre ens søvnmønster, da det blå lys skærmene udsender ikke er godt for dig, når din hjerne skal koble af. Eventuelt kan du forsøge at droppe alle skærme en time før sengetid for at se, om det er det, der påvirker dig. Hiv i stedet en god bog frem og få hjernen til at slappe af på den måde.

Ofte kan ens seng også være synderen
Hvis man sover udmærket, når man endelig sover, er det ikke sengen, man tænker på som det første potentielle problem. Det kan dog nemt være din seng, der er synderen, hvis du har svært ved at falde i søvn eller blot sover dårligt. Find inspiration til din nye seng her og giv det et forsøg.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Top